Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Vlčí máky, chrpy, pivoňky a chryzantémy
"Vlčí máky, chrpy, pivoňky a chryzantémy" je olejový obraz
Vincenta Willema van Gogha , namalovaný v roce 1887. Tento obraz je pozoruhodný svým bohatým barevným kontrastem a pozitivní energií.
Vincent van Gogh vytvořil tento obraz během svého pobytu v Paříži, když žil se svým bratrem Theem. Malba zobrazuje bohatou kvetoucí zahradu, kde jsou různé druhy květin rozloženy ve výrazných barvách a texturách.
Hlavními
květinami na obraze jsou vlčí máky, chrpy, pivoňky a chryzantémy. Vlčí máky jsou zobrazeny svými jasně rudými a oranžovými květy, které kontrastují s tmavým zeleným listím. Chrpy, s jejich výraznými růžovými květy, přidávají do kompozice další vrstvu barevného bohatství. Pivoňky, s plnými květy a hustými listy, poskytují robustní a bohatý vzhled zahradě. Chryzantémy jsou známé svými různými barvami a jsou zde zobrazeny v odstínech žluté a bílé.
Van Gogh se neomezoval na přesné zachycení detailů květin, ale spíše chtěl zachytit jejich esenci a vitalitu. Jeho charakteristický štětcový tah je viditelný na plátně, což dodává obrazu pohyb a dynamiku. Světlo je také důležitým prvkem na obraze; vytváří kontrasty mezi stíny a světlem, což dodává květinám třpyt a lesk.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na výšku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Vincent Willem van Gogh (1853-1890). Nizozemský malíř patřící k
postimpresionismu.
Jeho dílo - přes 900 maleb a 1100 studií a kreseb patří k tomu nejznámějšímu, co ve světě umění vzniklo. Přesto za svého života se Van Gogh nedočkal výraznějšího uznání. Posmrtně však jeho sláva stoupala závratnou rychlostí. Novátorským pojetím reality změnil náhled na tradiční
impresionistickou malbu a z uměleckého hlediska významně ovlivnil především první polovinu 20. století. Vůlí vyjádřit vlastní pocity se stal mimoděk jedním ze zakladatelů právě nastupující umělecké větve zvané
expresionismus. (jako např.
Edvard Munch nebo
Henri de Toulouse-Lautrec). Okolo roku 1889 trpěl silnými depresemi, které se stále prohlubovaly. 27. července 1890 se ve věku 37 let postřelil do břicha. Aniž by si uvědomil, že je smrtelně raněn, vrátil se do hostince Ravoux, kde dva dny nato zemřel před zraky svého bratra Thea. Jeho poslední slova zněla: „La tristesse durera toujours.“ ( „Smutek potrvá navždy.“) Byl pochován na hřbitově v Auvers-sur-Oise.