Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Střetnutí Kearsargy a Alabamy v bitvě u Cherbourgu
Rok vzniku:
1864Obraz zobrazuje námořní scénu s hořícím plachetnicí, která je obklopena hustým černým kouřem. V popředí je malá plachetnice s bílými plachtami, za ní se vzdálenějším pláně nachází další lodě. Voda je vyobrazena s dynamickými šedými a tmavě modrými odstíny, což naznačuje rozrušený stav moře. Toto dramatizované ztvárnění mořské bitvy nebo nehody přináší napínavou a nepokojnou atmosféru.
Vytvořeno umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví. Manet namaloval obraz Střetnutí Kearsargy a Alabamy v bitvě u Cherbourgu v roce 1864. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do modra a jeho formát je Čtverec. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Édouard Manet (1832 – 1883). Francouzský
impresionistický malíř. Měl možná tu smůlu, že začínal tvořit v době, kdy se kyvadlo dějin vychylovalo od klasického akademického malířství i impresionismu: pro své generační kolegy byl příliš progresivní a pro mladé malíře příliš klasický. Manet měl inovátorského ducha, který při studiu starých mistrů (jako byl např.
Diego Velázquez doplnil výtečnou technikou malby obrazů. Od impresionistů převzal zálibu zobrazování reality pomocí dlouhých výrazných tahů štětce, studování objektů v plenéru a soustředil se také na práci se světlem a barvami. Na rozdíl od impresionistů se ale nevzdal černé barvy, kontur a klasické kompozice. S impresionisty vlastně ani být spojován nechtěl – usiloval o samostatné začlenění svých obrazů do výstav Salonu a vyhýbal se označení
impresionismus.