Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Antibes od Plateau Notre-Dame
Rok vzniku:
1888Antibes, View from the Plateau Notre-Dame" je jedním z mnoha krásných
Monetových krajinářských děl. Tento obraz byl namalován během jeho pobytu v Antibes na francouzské riviéře a je ceněn pro svou schopnost zachytit její krásu a světlo.
Jedním z hlavních prvků, kterými se
Monet zajímal, bylo světlo a jeho proměny během dne. V tomto obraze zachytil světlo odrážející se od hladiny moře a domů v Antibes, což vytváří dynamiku a dojem okamžiku. Obraz vyzařuje klid a pohodu. Město Antibes na pobřeží a hladina moře jsou zobrazeny v jejich nejkrásnějším a nejpřitažlivějším světle. Monet v tomto obraze spojuje přírodní krasu moře a nebe s lidskými stopy v podobě města Antibes. Tato kombinace přírody a civilizace byla častým motivem v jeho pracích.
Monet namaloval obraz Antibes od Plateau Notre-Dame v roce 1888. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.