Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Koně Chestnut Hunter a Bay Hunter
Toto dílo vytvořil
Jacques-Laurent Agasse v 19. století, a je jedním z jeho mnoha obrazů zobrazujících koně. Obraz "Koně Chestnut Hunter a Bay Hunter" zachycuje dva lovecké koně, kteří stojí na pozadí přírodní
krajiny . Koně jsou vyobrazeni v
realistickém detailu a jsou věrně zobrazeni. Agasse byl známý svou schopností zobrazit detaily
zvířecích postav, a to je viditelné i v tomto obraze. Koně mají realistickou anatomii, včetně svalnatých těl, hřív, ocasů a hlav. Koně jsou vybaveni loveckými sedly a uzdami, což ukazuje, že byli připraveni k lovu. Tato lovecká výbava je důležitou součástí obrazu a zvýrazňuje lovecký kontext.
Koně stojí na trávě s pozadím přírodní krajiny. Zobrazená krajina je pohledem na typickou loveckou scenérii, což dává obrazu kontext. Jacques-Laurent Agasse byl známý pro svou schopnost zachytit zvířata s věrností detailů a realismem. Jeho práce byla ceněna pro její preciznost. Agasse byl známý svou láskou k zvířatům a jeho schopností zachytit jejich povahu a krásu. Jeho díla byla ceněna nejen pro uměleckou kvalitu, ale i pro věrnost zobrazení zvířat.
Převládající barvy tohoto obrazu jsou tmavé barvy a jeho formát je na šířku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Jacques Laurent Agasse (1767-1849) byl švýcarský
klasicistní krajinář narozený v Ženevě. Studoval uměleckou školu, ale ve 20 letech přešel ke studiu veteriny v Paříži. Získané znalosti anatomie zúročil při malbě závodních koní (
Gray Hunter s dámským sedlem,
Chestnut hunter a Bay Hunter) a jiných zvířat (
Guanaco). Soustavně cestoval mezi Francicí a Švýcarskem až ho jeden bohatý angličan požádal, zda by nenamaloval jeho psa. S výsledkem byl natolik potěšen, že nabídl Agasseovi společnou cestu do Anglie, kde pokračoval v malbě zvířat. Na přelobu 18. a 19. stotletí byl považován za nejlepšího malíře zvířat. Říká se, že přes veškerou svou slávu žil skromně a zemřel skromně.