Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Podzim
Rok vzniku:
1731Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
soukromá sbírkaRozměr originálu:
72 x 72 cmNa obraze je zobrazena idylická scéna v přírodě, kde se skupina putti, což jsou malí andělé bez roucha, hrají ve veselé družině. Jeden z putti sedí na kozlovi, zatímco další ho vedou nebo se dotýkají jeho rohů. V pozadí je jasně modrá obloha s malými mraky a zřícenina hradu na kopci. Kolem putti je vidět zelení, hrozny a květiny, které dotvářejí atmosféru bukolického ráje.
Vytvořeno umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví. Boucher namaloval obraz Podzim v roce 1731. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je Čtverec. Rozměr originálu je 72 x 72 cm. Obraz je umístěn v soukromé sbírce. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
François Boucher (1703 – 1770). Byl francouzský malíř, jeden z hlavních představitelů rokokové malby. Pracoval i jako dvorní portrétista Madame de Pompadour. Byl též výborným kreslířem, jeho způsob kresby připomíná
Rubense a Watteaua. Podle některých pramenů vytvořil Boucher přes 10 000 kreseb a nepřeberné množství obrazů. V jeho vlastním díle hrají důležitou roli i gobelíny pro manufakturu v Beauvais. V Boucherově díle najdeme rozličná témata, jsou to mimo jiné portréty, historické a mytologické obrazy i pastorální scény. Jeho volba barev je rafinovaná, náměty jsou velmi smyslné a v portrétech jde Boucherovi především o elegantní pózu modelu, nikoli o psychologii. Díky těmto schopnostem byl Boucher považován za jednoho z nejlepších malířů své doby. Již v průběhu Boucherova života se ozývaly kritické hlasy, předhazující mu jeho vyumělkovanost a nepřirozenost. Jeden z nejhalasnějších kritiků Denis Diderot obvinil Bouchera z toho,že maluje ženy jako prostitutky a nadbíhá vkusu šlechty. Diderot se zapříčinil o to, že veřejnost Bouchera na konci života více odsuzovala než obdivovala.