Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Kavárenský stůl s absintem
Rok vzniku:
1887Vincent Willem van Gogh vytvořil obraz s názvem "Café Table with Absinthe" (Stůl v kavárně s absinthem) v roce 1887. Toto dílo zachycuje interiér pařížské kavárny a je charakteristické pro van Goghův styl a jeho výrazný
postimpresionistický přístup.
Na obraze je zachycen interiér kavárny, který zahrnuje stůl s absinthovými sklenicemi a lahví. Atmosféra kavárny je zachycena výraznými barvami a štětcovými tahy. Van Gogh využívá výrazné a syté barvy, které jsou charakteristické pro jeho umění. Barvy, jako jsou zelená, modrá a žlutá, přispívají k emocionálnímu dojmu díla.
Umělec se zaměřuje na efekty světla a stínu, což přispívá k atmosféře a realismu obrazu. Světlo z kavárenské lampy vrhá stíny na stůl a okolí. Na stole jsou umístěny sklenice a lahev absinthu, což byl oblíbený alkoholický nápoj v té době. Přítomnost absinthu může odkazovat na umělcovu fascinaci a společenský kontext té doby. Van Gogh používá charakteristické silné a viditelné štětcové tahy, což je typické pro jeho postimpresionistický styl. Tyto tahy dodávají obrazu energii a dynamiku.
Gogh namaloval obraz Kavárenský stůl s absintem v roce 1887. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je na výšku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Vincent Willem van Gogh (1853-1890). Nizozemský malíř patřící k
postimpresionismu.
Jeho dílo - přes 900 maleb a 1100 studií a kreseb patří k tomu nejznámějšímu, co ve světě umění vzniklo. Přesto za svého života se Van Gogh nedočkal výraznějšího uznání. Posmrtně však jeho sláva stoupala závratnou rychlostí. Novátorským pojetím reality změnil náhled na tradiční
impresionistickou malbu a z uměleckého hlediska významně ovlivnil především první polovinu 20. století. Vůlí vyjádřit vlastní pocity se stal mimoděk jedním ze zakladatelů právě nastupující umělecké větve zvané
expresionismus. (jako např.
Edvard Munch nebo
Henri de Toulouse-Lautrec). Okolo roku 1889 trpěl silnými depresemi, které se stále prohlubovaly. 27. července 1890 se ve věku 37 let postřelil do břicha. Aniž by si uvědomil, že je smrtelně raněn, vrátil se do hostince Ravoux, kde dva dny nato zemřel před zraky svého bratra Thea. Jeho poslední slova zněla: „La tristesse durera toujours.“ ( „Smutek potrvá navždy.“) Byl pochován na hřbitově v Auvers-sur-Oise.