Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
The Waterfall
Rok vzniku:
19. stoletíProvedení:
kolorovaná dřevorytinaOriginál uložen:
Bibliotheque des Arts Decoratifs, Paris, FranceRozměr originálu:
neuvedenNa obrazu je vidět barevnou japonskou dřevořezbu zobrazující scénu s vodopádem. Vodopád s azurově modrou vodou padá z velké výšky mezi zelenými stromy. Na dně vodopádu jsou dřevěné budovy a malé postavy, které mohou být lidé. Scéna působí klidně a je zasazena do horského prostředí. Styl obrazu je typický pro tradiční japonské umění.
Vytvořeno umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví. Hokusai namaloval obraz The Waterfall v 19. století. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na výšku. Rozměr originálu je neuveden. Umístěním originálu obrazu je Bibliotheque des Arts Decoratifs, Paris, France. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Katsushika Hokusai (1760-1849). Japonský umělec, malíř ukiyo-e („obrazů prchavého světa“) a ilustrátor dnes známý hlavně svojí sérií 36 pohledů na horu Fudži. Narodil se ve městě Edo (dnes Tokyo). Nejčastěji používal techniky dřevořezby, která byla následně barvami přenášena na papír nebo hedvábí. Technika vznikla v 8. století v Číně a od 17. století se začala šířit v Japonsku. S její pomocí byli zachycováni úředníci, život bohatších vrstev, města, cestování, apod. Nejznámějším představitelem této série je obraz s názvem
The Great Wave of Kanagawa (Velká vlna v Kanagawě). Tato dřevorytina byla vytištěna v cca 5000 kopiích (proto jsou k dispozici různé verze tohoto obrazu). Obraz nezachycuje tsunami, ale okinami - doslova přeložena vlnu na otevřeném moři. Hokusai studoval japonská, čínská, francouzská a holandská výtvarná díla a vypracoval si svůj osobitý styl, se kterým prorazil tradiční a zažité představy o tehdejším japonském malířství. Jeho dílo mělo vliv i celosvětový – ovlivnilo zejména
impresionisty.