Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Ženy s květinami
Rok vzniku:
1875Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Narodni Galerie, Prague, Czech RepublicRozměr originálu:
54.5x65.5 cmObraz představuje impresionistické zobrazení kvetoucí zahrady. Dominantní jsou různé odstíny zelené, žluté a červené barvy tvořící dojem slunného dne. Malíř použil volné, dynamické štětce, které dodávají scéně životnost. Celkový výsledek působí uklidňujícím dojmem a jemně rozmazané kontury květů vytvářejí snový efekt. Kompozice je rozvržena bez jasně definovaného fokusu, což nutí oko diváka klouzat po celém plátně.
Vytvořeno umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví. Monet namaloval obraz Ženy s květinami v roce 1875. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 54.5x65.5 cm. Umístěním originálu obrazu je Narodni Galerie, Prague, Czech Republic. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Oscar Monet (1840 – 1926). Rodilý Pařížan, který důsledně rozpracoval myšlenky
impresionismu. Monet takřka vědecky studoval působení světla na různé objekty. Věnoval se tzv. přechodným stavům, rychle ho to přivedlo k práci s barvou a světlem, jeho obrazy působí na diváka již od prvního dojmu. Tvorbou v plenéru a malováním námětů, na kterých bylo pouze zvláštní světlo, otevřel cestu počátkům moderní malby. Monetův obraz
Imprese, východ slunce z roku 1874, dal nejen jméno celému malířskému směru, ale Monetovi zajistil místo mezi nejlepšími malíři všech dob. Jednu dobu pobýval v Londýně a tehdy vznikly jeho slavné studie
anglického parlamentu (Monet si kladl otázku „Jak mohli angličtí malíři malovat parlament, když na něj pro mlhu není vidět?“). V
Giverny, které se stalo jeho oblíbeným útočištěm po smrti ženy, maloval motivy ze své zahrady a oblíbenou sérii
leknínů. Vodní svět poetický a tajemný jako prvotní ráj.